Dag 4: Mat och Träning

Mat
Förfrukost: 5 paranötter plus 10 mandlar (extra laddning inför PT :-) )
Frukost: Omelett gjord på 2 ägg, skvätt laktosfri vispgrädde, vitpeppar, liten näve riven ost (vad som finns i kylen) - stekt i smör (dvs liten klick i pannan så inte omeletten fastnar), 1 kopp te med 1 tsk kokosolja
Lunch: Sallad med kallrökt lax och pepparrotskräm (lunchmöte så hämtlunch it was)
Mellis: 1 dl blandade nötter (mandlar, hasselnötter, cashew, macademia), 1 kopp te
Middag:  Köttfärslimpa med tomatsås och grönsaker (hemmalagat)
Dryck till mål och under dagen: vanligt kranvatten

Träning
PT 60 min på morgonen.

Tidigare liv - typisk dag
Detta hade kanske varit en dag jag hade flygit till tex kontoret i Amsterdam dvs iväg 05.00 och sedan övernatta på hotell. Frukost på Kastrup: Crossaint med apelsinjuice, mellis: choklad på flyget, lunch: något friterat med pommes samt cola, mellis: choklad och cola, middag på hotell: kycklingspett, pommes, jordnötssås och majonäs, cola och gärna någon efterrätt.
Ingen träning. Rörelse för att ta mig till gaten på flygplatsen men inte ett steg till.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Varför är jag öppen med min Gastric Bypass?

Jag är tillbaka...

Dag 70 - Förlängt abonnemang på Mamma Fitness